reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Šnobel

Miroslav Šnobel

Bloger 
  • Počet článkov:  63
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Náhodná anomália vyskytujúca sa v tomto našom malom vesmíre.. Zoznam autorových rubrík:  Audio/videoSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

V skratke

Miroslav Šnobel

V skratke

Zdravím vospolok. Dlhšiu dobu som nič nevypotil, ale mám k tomu jednoduchý dôvod - nebolo chute, nebolo o čom, po večeroch hrávam World of Warcraft (minulý mesiac vyšiel nový patch) a keď je pekne, jazdím na svojom novom tátošovi.

  • 12. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Starosti študenta

Miroslav Šnobel

Starosti študenta

Netrvalo dlho, a je to tu - posledný semester. Po necelých osemnástich rokoch chodenia do školy sa môj čas napĺňa a onedlho budem patriť už aj ja medzi tých, čo mladšej generácii rozpráva, aké super to bolo, keď sme chodili do školy a oni budú tak ako kedysi my len nechápavo krútiť hlavou a myslieť si svoje. Raz darmo - človek stále čaká na lepšie časy no keď sa obzrie do minulosti zistí, že už dávno boli. Vôbec sa na to necítim, že som toľko rokov študoval. Sprostý som rovnako. Ani titul mi na inteligencii nepridá. Len čo ma to bude trápiť. Ale zase na druhú stranu, v dnešnej dobe získa titul Ing kto chce. Stačí si len vybrať školu, ktorú treba vychodiť a takých tu je našťastie dosť.

  • 16. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu